Author Topic: Twitter account voor de nl talige community  (Read 3015 times)

robb

  • Guest
Twitter account voor de nl talige community
« on: February 28, 2012, 10:43:31 pm »
Beste Zentyal fanaten,

Ik heb vandaag voor de NL talige community een twitter account aangemaakt. Dit account zal worden ingezet om de activiteiten van de community wereldkundig te maken. Binnenkort (als exekias/Carlos zijn werk gedaan heeft :P ) zal de NL Community portal officieel geopend worden. Op de portalpagina zal dan ook een feed komen van het twitter account.

Op dit moment zal ik het twitter account beheren. T.z.t. wil ik dat graag overlaten aan twitter enthousiastelingen binnen de community.

Als je zelf een twitter account hebt kan je het communityaccount volgen via @NLZentyal_org

Opmerkingen, tips om te (re)tweeten en aanvullingen van het account zijn van harte welkom. Als iemand tijd en zin heeft om het profiel 'aan te kleden' dan hoor ik dat graag.

Jan Jacobs

  • Zen Warrior
  • ***
  • Posts: 132
  • Karma: +1/-0
    • View Profile
    • My blog (dutch)
Re: Twitter account voor de nl talige community
« Reply #1 on: March 06, 2012, 05:20:23 pm »
ik volg m :)
goed initiatief! hebben "we" al een facebook pagina?
For i dipt into the future far as human eye could see,
saw a vision of the world and all the wonders there would be

robb

  • Guest
Re: Twitter account voor de nl talige community
« Reply #2 on: March 06, 2012, 09:21:27 pm »
thnx... :)
"we" hebben nog geen facebook pagina. We zijn er nog niet helemaal uit of facebook toegevoegde waarde gaat bieden. Ook is er nog geen gegadigde om een facbook pagina te beheren.

Uiteraard staat het iedereen vrij om een zentyal georienteerde FB pagina te maken, maar voor een 'officiele' community FB pagina is wel wat feedback van en naar de community nodig.

Iedereen die een actieve rol in de community wil invullen is van harte welkom om zich te melden.