Author Topic: Zentyal (pre)launch party  (Read 4067 times)

Jan Jacobs

  • Zen Warrior
  • ***
  • Posts: 132
  • Karma: +1/-0
    • View Profile
    • My blog (dutch)
Zentyal (pre)launch party
« on: September 07, 2011, 12:09:16 pm »
is daar nou nog interresse voor? en zo ja, wie wil er heen? waar gaan we t houden?
ideen ideen ideen menschen :)

en om mezelf niet voor gek te zetten:
Wellicht is het een idee om gewoon ergens in een kroeg een borrel te doen, en ondertussen wat verhalen en ervaringen uit te wisselen?
duit kan bijv. prima op een centraal gelegen plek zoals utrecht..
For i dipt into the future far as human eye could see,
saw a vision of the world and all the wonders there would be

mmullenders

  • Zen Apprentice
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +3/-0
    • View Profile
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #1 on: September 08, 2011, 10:17:07 pm »
Hoi Jan,

Prima idee, ik heb intussen al persoonlijk kennis gemaakt met Rob Bosch in Maastricht in het FabLab gebouw. Overigens ook zeer geschikt voor een meeting, maar ja de afstand is voor sommigen te groot tenzij we er een daginvullen aan kunnen geven.
Utrecht is idd centraler. Ik ben benieuwd of je meer reacties krijgt.
Ik verneem wel via het forum op welke datum, hoe laat en waar.

Groet,

Maurice

ian

  • Community Council Member
  • Zen Samurai
  • *****
  • Posts: 296
  • Karma: +10/-1
    • View Profile
    • Familie site
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #2 on: September 09, 2011, 10:12:12 am »
Hallo,

Het lijkt me zinvol mensen met dezelfde belangstelling bij elkaar te brengen rond het Zentyal platform.

Hou er ook rekening mee dat Maastricht en Utrecht niet bij de deur zijn voor de geïnteresseerden uit België.

Groetjes,
Ian

ichat

  • Zen Hero
  • *****
  • Posts: 795
  • Karma: +28/-16
  • RTFM!
    • View Profile
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #3 on: September 09, 2011, 03:00:02 pm »
maastricht is juist wel  dicht bij belgie,   het licht bijna middenin belgie...  als je limburg even als belgie beschouwd.   

utrecht is dan voor NL  weer centraler - maar wat bedreft bereikbaarheid vanuit belgie EN limburg wat minder. zowel per trein als per auto...


All tips hints and advices are based on my personal experience.
As I try my best to be as accurate as possible, following my advice is always at your own risk,
I claim absolutely NO responsibility in any way!

Jan Jacobs

  • Zen Warrior
  • ***
  • Posts: 132
  • Karma: +1/-0
    • View Profile
    • My blog (dutch)
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #4 on: September 10, 2011, 01:40:21 pm »
het probleem is dat er ALTIJD mensen zijn die veraf wonen.. de vraag is, is het aantal mensen dat komt groter dan het aantal mensen dat weg blijft omdat het te ver weg is?
Liever had ik ook een launchparty hier om de hoek, maarja, liever had ik ook een maandsalaris van 6100 zonder ervoor te hoeven werken :-)
For i dipt into the future far as human eye could see,
saw a vision of the world and all the wonders there would be

ian

  • Community Council Member
  • Zen Samurai
  • *****
  • Posts: 296
  • Karma: +10/-1
    • View Profile
    • Familie site
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #5 on: September 11, 2011, 11:06:55 am »
Hallo,

Informeer eens waar de geïnteresseerden wonen, en kies een lokatie zowat centraal goed bereikbaar met openbaar vervoer en met de auto.

Ik woon in Schoten, ten noorden van Antwerpen.

groetjes,
Ian

ichat

  • Zen Hero
  • *****
  • Posts: 795
  • Karma: +28/-16
  • RTFM!
    • View Profile
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #6 on: September 11, 2011, 03:28:05 pm »
All tips hints and advices are based on my personal experience.
As I try my best to be as accurate as possible, following my advice is always at your own risk,
I claim absolutely NO responsibility in any way!

mmullenders

  • Zen Apprentice
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +3/-0
    • View Profile
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #7 on: September 15, 2011, 10:59:28 pm »
Beste Zentyalisten,

Als we idd iets willen opbouwen zal er effort in gestoken moeten worden. Mij maakt het niet uit waar het is zolang we elkaar maar eens ontmoeten. Wie weet hoe interessant/leerzaam en gezellig het kan worden.
Maar mocht het niet lukken om 1 centrale plek te kunnen kiezen waarom dan geen twee? Bijvoorbeeld voor het Zuiden een locatie in Roermond of Weert voor mijn part Maastricht of Luik en voor het Noorden Utrecht of Lelystad.
Er zullen gegarandeerd mensen zijn die weer mensen kennen om een locatie gratis ter beschikking gesteld te kunnen krijgen.
En ja, dan zal ik ook naar beide meetings gaan om iedereen te leren kennen.

Zo ga ik ook in november ook naar de Zentyal Summit 2011 te Zaragoza. Waarom? Omdat het me boeit en dan is die investering in tijd  en geld me het dubbel en dwars waard. Hoe dan ook zal ik op de een of andere wijze er materieel of immaterieel profijt aan overhouden. Zien en gezien worden, dat is de motto en dat geld ook voor Zentyal in Nederland en België.

Dus kom op Zentyalisten, maak er wat van, dan hebben we allen er voordeel aan.

Overigens zijn er nog meer gegadigden die naar de Summit willen gaan? Wellicht dat we dan wat kunnen afspreken en samen er naar toe reizen.

Met vriendelijke groet,

Maurice

 

ichat

  • Zen Hero
  • *****
  • Posts: 795
  • Karma: +28/-16
  • RTFM!
    • View Profile
Re: Zentyal (pre)launch party
« Reply #8 on: September 16, 2011, 04:20:36 pm »
beste maurice, zoals het er nu naar uitziet, ga ik  24 sept (op een zaterdag).. \
naar maastricht,   en mogeijk zou er nog iemand komen (met wat ervaring, met zarafa, aangzien mij dat ook interesseerd, wilde ik dat ook wel meemaken)... 

mochten er meer mensen intresse hebben in juist DIE datum zijn ze meer dan welkom  eventueel is het mogelijk om ook de zondag eraan te plakken voor onze eigen (pre)summit,  maar dat laat ik verder aan rob over.. 
All tips hints and advices are based on my personal experience.
As I try my best to be as accurate as possible, following my advice is always at your own risk,
I claim absolutely NO responsibility in any way!