Dank voor de complimenten..
Wat betreft een meeting: ik ben helemaal voor! Ik heb voor de vakantie al aangegeven dat ik de mogelijkheid heb om een groep gelijkgezinden te ontvangen in het
FabLab in Maastricht. Ik denk dat er zo eind september/begin oktober wel wat gerealiseerd kan worden, als er genoeg animo voor is. Zo'n eerste bijeenkomst hoeft wat mij betreft niet groot te worden. Als er 5-10 aanmeldingen zijn vind ik het al goed (meer mag altijd, we kunnen tot 50 mensen onderdak geven... En Maastricht is natuurlijk een prima stad om een terrasje te doen na afloop. Als jullie voorkeur hebben voor een bepaalde dag, geef dat dan maar aan in deze thread. Ik zou het liefst uiterlijk de eerste week van September een definitieve datum prikken.
Misschien weten jullie dat er een Zentyal Gold Partner was in Nederland. Deze is echter per 1 Augustus afgevoerd van de lijst van Zentyal partners. Vanaf heden is er wel weer een Zentyal Bronze Partner in de Benelux:
Stichting OpenWijs.nl Deze stichting zal ook vertegenwoordigd zijn als deze meeting doorgang kan hebben.
Wat betreft een chatkanaal en website: Ik zal eens met Zentyal staf gaan babbelen of zij ruimte op de server over hebben. Of als Maurice dat wil doen, graag..... per slot heeft hij ook het initiatief genomen om de NL sectie op dit forum te openen.
Wat ik me afvraag: wat is handig? Een chatroom aanmaken op freenode? Of toch maar beter in Zentyal termen blijven en op een Zentyal server een openbare Jabber service openen?