bij deze het eerste carpool-verzoek
een retourtje dordrecht-maastricht is behoorlijk prijzig,
de vertragingen bij de NS zijn dramatisch datum maakt voor mij niet zo veel uit...
de installatie zentyal / (thin) client lijkt me interessant, de intergratie met kiro iets minder.
eerlijk gezegt denk ik dat je met zarafa en egroupware (spijtig dat deze laatste niet meer wordt ondehouden). minstens het zelfde kunt.
bovendien zentyal (of linux in het algemeen), en windows xp is een prima combinatie, maar met win7 zitten er naar mijn smaak nog te veel kinks in de kabel... velen welke ik hoop dat ze met smb4 zullen worden opgelost... - mijn grootste hoop is dat er een stabiele versie van smb4 in 12.04 lts gaat komen, maar ik vrees van niet... waardoor degelijke ondersteuning mogelijk nog langer op zich zal laten wachten.
ergo op dit moment lijkt het om integratie-redenen beter om meer aandacht te gaan besteden met intergratie tussen zentyal en een op linux gebaseerde desktop... dat wil niet zeggen dat er geen windows intergratie moet zijn, maar meer dat de main focus beter elders kan liggen.
dan is ineens de intergratie met kiro een stuk minder interessant, aangezien HET grootste selling point van kiro 'ms exchange compatibiliteit' is... waar je met egroupware en zarafa meer kijkt naar calav webdav etc.
ik hoop dus op een dag waar de focus mainly bij linux zal liggen waar het het 'technische deel' aangaat..