na de vakantie lijkt mij ook een goed idee, omdat er dan meer mensen kunnen komen, bovendien lijkt het me zowiso interessant om het 'groter' aangepakt te zijn, door bij een zelfde uitnodiging verstuurt te hebben naar bij een user groep voor ubuntu - omdat je op die manier ook mogleijkheden creert om nieuwe mensen naar zentyal te trekken. waardoor op termijn meer contribs mogelijk worden, en we dus geen 50.000 euro meer hoeven neer tellen voor feature x... bovendien een grotere comunity met meer users bied ook meer mogelijkheden om door google (Google summer of code) te worden gesponsord.
ik zou namelijk best hier in de omgeving wat willen gaan doen met support voor kleine zakelijke omgevingen (mkb'ers) waar zentyal een prima product is, en ik mooi wat kan bij verdienen - naast m'n part-time job. maar dan moet er nog een hoop gebeuren, (en niet alleen aan mijn kennis niveau).
zowsio ben ik wel HEEL erg benieuwd naar jouw LTSP omgeving robb, en ook naar de eventueele haalbaarheid om daar met de hulp van de community tzt een compleet 'product' / 'addon' van te maken
andere intresses op dit moment:
> fijnmazigere mogelijkheden in file sharing, ACL etc,
> duidelijkere opties binnen de firewall (bijv ?100? default regels welke je gemakkelijk kunt copy-pasten, of met een vinkje kunt aanzetten...
> meer aandacht aan het delen van kennis, implementaties, en intergreren van zelf bedachte features, (hoe installeer ik media wiki joomla en/of andere pakketten, als basis voor bijv een intranet) maar bijv ook duidelijke handvaten voor het opzetten van een vpn, en/of bijv het gebruik van vnc voor remote support naar clients in je zentyal domein...
tal van zaken waar mogelijk ook feature request van te maken zijn, maar welke in eerste plaats ook zelf verkent en onderzocht kunnen worden.... om uiteindelijk de haalbaarheid, de bruikbaarheid, en het nut ervan te onderzoeken.