Author Topic: Assinatura Enterprise  (Read 2643 times)

marcelhalls

  • Zen Apprentice
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Assinatura Enterprise
« on: June 01, 2011, 12:55:06 am »
Olá,

Tenho uma duvida com relacao as assinaturas do zentyal.

Elas sao por maquinas?

Exemplo...

Minha empresa irá colocar em todos os clientes o Zentyal, se eu comprar uma enterprise para a minha empresa e adicionar meus clientes nessa conta, eu poderei administrar eles? Ou todos devem ser enterprise?

Outra duvida que eu tenho é relacionada ao misto de assinaturas, como será a minha empresa que irá administrar os zentyals, eu terei a assinatura enterprise e os meus clientes podem ser professional?

Obrigado.

javivazquez

  • Guest
Re: Assinatura Enterprise
« Reply #1 on: June 01, 2011, 07:25:03 pm »
Olá marcelhalls,

Desculpe o meu portuñol :-)

Tenho uma duvida com relacao as assinaturas do zentyal.

Elas sao por maquinas?

Exemplo...

Minha empresa irá colocar em todos os clientes o Zentyal, se eu comprar uma enterprise para a minha empresa e adicionar meus clientes nessa conta, eu poderei administrar eles? Ou todos devem ser enterprise?

Sim, as subscripcións (Professional/Enterprise) sao por maquina.

Vossé debe mercar subscripcións por cada servidor dos seus clientes. Para poder administralas utilizando a Enterprise, todas as maquinas deben ter unha subscripción Enterprise.

Por outro lado, os partner teñen descontos sobre os prezos públicos. Ademais, existen descontos extra para partners que merquen varias subscripcións de vez. Podem preguntarme por email para cada caso.

Outra duvida que eu tenho é relacionada ao misto de assinaturas, como será a minha empresa que irá administrar os zentyals, eu terei a assinatura enterprise e os meus clientes podem ser professional?

A empresa que administre os Zentyals terá aceso ao interfaz de Zentyal Cloud. Se o partner contrata subscripcións Enterprise, ela acederá ao Zentyal Cloud, non os seus clientes.

Podese facer que tanto o partner como o seu cliente reciban alertas e informes por email, pero non compartir o aceso ao Zentyal Cloud.

Confío en ter resolto as duvidas, por favor pregunte se non fora asim.

Saúde