ik meld me onder de nicknaam: ichat, ik werk nu ongeveer 2 jaar als Service medewerker (eerste en 2e lijns), bij een van nederlands grootste bouwbedrijven, en heb dus dagelijks te maken met 'onkundige' gebruikers op een windows, office, exchange, terminalservices en citrix omgeving.
Hoewel in bezit van Microsoft Certified Professional -certificaat, en enkele Comptia Certificaten, wil ik mezelf niet ICT-professional omschrijven, maar meer als een 'van alles een beetje kenner'
Mijn ervaring komt uit het dagelijkse werken met computers, en de problemen die 'normale' mensen met 'geavanceerde' systemen hebben. Ik praat net zo makkelijk over "linux: windows maar dan net even anders, en gemiddeld genomen goedkoper" - '10 mogelijk verbeteringen aan de LDAP data base in ebox' ... maar het technische gedoe, dat laat ik liever aan "jullie" over...
Zentyal heeft een antal sterke punten, maar ook een aant minder sterke punten, onze taak is het om bij te dragen aan een betere richting, en meer consistentie, alsook, het bieden van een eenduidig support platform...
Laten we er SAMEN iets van gaan maken!