Author Topic: Laatste mogelijkheid voor het indienen van Zentyal Summit presentatie  (Read 3011 times)

robb

  • Guest
Vrijdag 24 Augustus sluit de termijn om een presentatie in te dienen voor de Zentyal Summit. Nu denk je misschien: Presentatie? IK?
JA! Juist de community leden worden opgeroepen om een presentatie te geven tijdens de Community-trac op vrijdag 5 oktober.
Misschien denk je? Zaragoza? Dat is helemaal in Spanje!
JA! En het is er geweldig! In 2 uur vlieg je naar Zaragoza en kan je vervolgens genieten van mooi weer, heerlijke Tapa's en een onvergetelijke ervaring met de Zentyal crew en alle andere community leden.
Voor iedere spreker zal onderdak geregeld worden, zodat de kosten beperkt worden.

Waar zou je over kunnen spreken?
Bijvoorbeeld jouw ervaringen met Zentyal. Of over een onderdeel van Zentyal met daarbij tips voor optimalisatie. Integratie van externe applicaties etc.. etc.. Er zijn zeer veel onderwerpen te verzinnen.

Wat moet je doen om een presentatie aan te melden:
Stuur VOOR 24 Augustus 24.00u een presentatie naar info@zentyal.com. Een word/writer/pdf template vind je op de Call for Talks website.

Als je toch geen presentatie wilt of kan geven, ben je uiteraard nog steeds van harte welkom op de summit. Je kan je aanmelden voor de summit via het online registratieforumier

Als je nog vragen hebt, doe dat dan snel. Je kan bij mij terecht voor vragen of bij hvilppola@zentyal.com
Je kan me ook op IRC vinden als 'khildin': http://webchat.freenode.net/?channels=zentyal